Skip links

Veel gestelde vragen

Algemeen

Ik heb een heleboel facturen. En nu?

Het uploaden van iedere opdracht afzonderlijk, kan dan tijdrovend zijn. Neemt u even contact met ons op? Dat kan telefonisch of via het contactformulier op deze website. Wij bespreken dan graag met u uw alternatieven.

Wat gebeurt er met mijn bedrijfsgegevens na registratie?

Uw bedrijfsgegevens worden vastgelegd in ons softwaresysteem en uitsluitend gebruikt om met u over uw incasso-opdracht te communiceren. We gebruiken uw gegevens niet voor commerciële doeleinden. Leest u vooral ook ons privacy- en cookiebeleid.

Kan ik alleen met mijn bedrijf gebruik maken van Incaszo?

Ja. Incaszo is niet bedoelt voor particuliere vorderingen.

Hoe snel ontvang ik mijn geld?

Wanneer uw vordering volledig is geïnd, maken we nog dezelfde dag, maar in ieder geval binnen 24 uur, de eindnota voor u op. Diezelfde datum maken we ook de ontvangen gelden naar u over, zodat deze uiterlijk binnen 4 dagen na de eindnota op uw rekening zijn bijgeschreven.

Online communicatie

Hoe kan ik inloggen in mijn dossier?

Voordat u kunt inloggen op uw dossier, moet u zich bij ons registreren. Hiervoor heeft u een registratiecode nodig. Deze kunt u bij ons opvragen. Op de pagina ‘inloggen’ vindt u meer informatie.

Hoe kan ik mijn incaszo opdracht volgen?

Via het scherm ‘inloggen’ en door te klikken op ‘mijn incaszo opdracht volgen’ kunt u de opdrachten inzien.

Hoe snel kan ik mijn incaszo opdracht inzien?

Na het uploaden van uw onbetaald gebleven factuur ontvangt u van ons een opdrachtbevestiging, zodra uw opdracht door onze dossierbehandelaar akkoord is bevonden. Dan krijgt uw opdracht een dossiernummer in ons systeem en is het dossier zichtbaar online.

Betalen of niet betalen

Hoeveel moet ik nog betalen?

Het bedrag dat u nog moet betalen, weet u het snelst door even met ons te bellen. Wilt u meer inzicht in uw dossier, dan kunt u zich ook registreren en een account aanmaken.

Ik wil niet betalen. Het klopt niet. Wat moet ik doen?

Laat ons vooral snel weten waarom u niet wilt betalen. Wanneer u dit per e-mail toestuurt, kunnen wij direct antwoord vragen van onze opdrachtgever. Wij komen daarna bij u op de zaak terug.

Ik heb al betaald en nu krijg ik bericht van Incaszo. Wat moet ik doen?

U maakt een kopie (of foto) van uw betalingsbewijs en stuurt dit (per e-mail) aan ons toe. Wij gaan uw betaling dan na en u krijgt van ons bericht.

Ik wil een betalingsregeling

Wilt u het bedrag in delen betalen? Of wilt u uitstel van betaling? Per e-mail of telefonisch kunt u ons informeren over uw financiële situatie. We denken in oplossingen.